VDGP

Problemen met Ziggo? Neem contact op met de klantenservice van Ziggo

Home  >>  Helpdesk en Servicedesk  >>  Problemen met Ziggo? Neem contact op met de klantenservice van Ziggo

deklantenservice - klantenservice ziggoZiggo is een kabelmaatschappij waar je terecht kunt voor:

  • Internet
  • Televisie

Wat men tegenwoordig vaak doet is om een bundelpakket aan te schaffen waarbij je alles in één hebt. Dit lijkt handig en dat is het ook in theorie. Tevens is het goedkoper dan wanneer je drie verschillende contracten hebt lopen voor internet, telefonie en televisie. Maar als er iets mis gaat, dan heb je vaak wel een groter probleem, want je moet immers communiceren met een bedrijf dat gaat over alles, terwijl je probleem zich waarschijnlijk beperkt tot één van de drie diensten. Probleem met dit soort scenario’s is dat de differentiatie ervoor zorgt dat de expertise afneemt. Grote bedrijven als Ziggo hebben dus ook een goed centrum nodig waar klanten terecht kunnen voor vragen. De klantenservice van Ziggo probeert dit zo goed mogelijk te regelen, maar zoals gezegd is het altijd problematisch met grote bedrijven. Ziggo’s klantenbestand neemt toe, en dus neemt ook het aantal klanten met vragen en problemen toe. Maar een klantenservice bestaat voor een klein deel uit experts en voor een groot deel uit callcenter medewerkers. Hoe meer klanten, hoe meer mensen er vragen hebben die niet beantwoord kunnen worden door de callcenter medewerkers. Een klein succesvol bedrijf dat groeit, groeit op den duur zo ver door dat het te groot wordt. Zo ook met Ziggo. Gelukkig zijn er wel opties die het makkelijker maken voor de consument. Natuurlijk heb je televisie en internet nodig, dus je wilt wel degelijk een contract afsluiten bij Ziggo als dat de leverancier is in jouw regio. Mochten er toch problemen ontstaan, ga dan niet meteen bellen met de klantenservice van Ziggo, maar kijk eerst eens op deklantenservice.nl. Hier vind je namelijk het telefoonnummer van de klantenservice van Ziggo, maar daarnaast vind je ook nog eens allerlei andere handig informatie. Zo kun je op de site bijvoorbeeld terecht voor meer dan één telefoonnummer. Je vind het er het particuliere 0900 nummer waar je uiteraard voor moet betalen. Maar abonnees kunnen bellen met een gratis nummer en voor zakelijke doeleinden is er ook een apart telefoonnummer.

Snel door het keuzemenu van de klantenservice van Ziggo

Op het moment dat je met het servicenummer belt, dan betaal je 10 cent per minuut. Het is dus zaak dat je zo snel mogelijk je vraag kunt stellen aan de juiste medewerker. Vaak moet je echter eerst een lang keuzemenu door. Helemaal als het de klantenservice van Ziggo betreft, want je moet immers eerst op de juiste afdeling terecht komen en daarna heb je nog een specifieke vraag binnen die afdeling. Als je een vraag hebt over internet, dan moet je eerst naar die afdeling. Eenmaal daar, dan gaat het misschien over je abonnement of een niet werkende aansluiting. Om die reden vind je op deklantenservice.nl een transcript van het keuze menu. Als je dit van te voren goed doorneemt, dan kun je vervolgens contact opnemen met de klantenservice van Ziggo en daarna kun je direct op de juiste toets toetsen. Zo wordt je meteen doorgeschakeld naar de juiste medewerker.

Deklantenservice.nl voor alle klantenservices

Zodra je gebruik hebt gemaakt van de klantenservice van Ziggo via deklantenservice.nl, dan zal je hoogstwaarschijnlijk hebben ervaren hoe gemakkelijk het is om contact op te nemen met een bedrijf via deze website. Daarom is het goed om te weten dat je de website voor meer kunt gebruiken van alleen het vinden van het telefoonnummer van de klantenservice van Ziggo. Ook allerlei andere instanties kun je vinden via deze website. Typ de naam van het bedrijf dat je zoekt in de zoekmachine voor alle contactdetails.


Comments are closed.