VDGP

Klantenservice Telfort

Home  >>  Helpdesk en Servicedesk  >>  Klantenservice Telfort

Telecomprovider Telfort doet er alles aan om het klanten zo goed mogelijk naar de zin te maken, zij zorgen ervoor dat zij de gevraagde diensten leveren en ze doen dit tegen voordelige tarieven. Toch kan het zijn dat je klachten of vragen hebt en dan staat de Klantenservice van Telfort graag voor jou klaar. Want hoe goed zij ook hun best doen, ook zij kunnen natuurlijk een keer een foutje maken en een te hoge rekening sturen. Dat is natuurlijk niet de enige reden waarom je de Klantenservice bij Telfort zou willen kunnen spreken, er zijn veel meer redenen voor aan te wijzen. Het kan bijvoorbeeld zijn dat jij een vraag hebt over een product dat jij van hen afneemt of je vraagt je af of het misschien verstandiger is als jij kiest voor een ander internet- of telefoonabonnement. Of overweeg je het bundelen van verschillende diensten in een alles-in-één pakket? Zij vertellen jou graag wat de verschillende opties voor jou zijn, zodat je een goede beslissing kunt nemen. De Klantenservice van Telfort helpt ook graag potentiële klanten met het verstrekken van informatie over hun diensten, zodat er een goede keus gemaakt kan worden over het wel of niet afsluiten van een abonnement.

Klantenservice Telfort bereiken

Stel jij hebt een vraag of een klacht voor de Klantenservice van Telfort, hoe kom je dan met hen in contact? Dat kan op verschillende manieren, je kunt:

  • hen bellen
  • hen mailen
  • een bericht achterlaten op sociale media
  • posten op het online forum

Wat is nu de beste optie? Dat ligt er natuurlijk helemaal aan wat jij van hen wilt weten. Het is bijvoorbeeld niet verstandig om op het forum of op sociale media persoonlijke gegevens achter te laten, zoals adresgegevens of andere klantgegevens. Zijn deze gegevens voor de Klantenservice van Telfort noodzakelijk om jou te helpen, dan is bellen of mailen verstandiger. Voor meer algemene zaken is het forum natuurlijk wel heel geschikt, net als bijvoorbeeld Facebook en Twitter. De openbaarheid van het bericht kan dan juist een voordeel zijn, want ook anderen kunnen hier dan op reageren. Plaats jij jouw comment buiten kantooruren, dan kan het zijn dat een andere klant jou sneller een geschikte oplossing aan kan dragen dan de helpdesk zelf. Met andere woorden, het is verstandig om per contactmoment te bepalen of je het beste de Klantenservice bij Telfort kunt gaan bereiken via het forum, sociale media, telefoon of mail.

Het juiste telefoonnummer

Heb jij besloten dat jij telefonisch contact op wilt nemen met de Klantenservice van Telfort? Dan moet je hiervoor natuurlijk wel het juiste nummer hebben. Dit klinkt niet heel ingewikkeld, maar vaak staan telefoonnummers van helpdesks niet heel prominent aangegeven, juist om dergelijk contact wat te ontmoedigen. Daar komt nog eens bij dat grote bedrijven vaak over meerdere telefoonnummers beschikken, voor de verschillende klantengroepen die zij hebben. Hoe pak je het dan aan als jij met hen wilt bellen? Wil jij de Klantenservice van Telfort bellen, dan kun je hun nummer eenvoudig achterhalen door contact op te nemen met de nummerinformatiedienst 1840. Dit werkt echt heel eenvoudig. Je belt naar 1840 en geeft aan welk bedrijf jij wilt bereiken, of je een particuliere of een zakelijke klant bent en over welk product jouw vraag gaat. Zij kunnen hier dan voor jou het juiste telefoonnummer bij zoeken. Ze kunnen je zelfs meteen doorverbinden, zodat je niet nog eens weer opnieuw in nummer in jouw telefoon hoeft in te voeren. Zo weet je dus zeker dat jet het juiste nummer belt. Wil jij zonder moeite en snel telefonisch de Klantenservice Support van Telfort bereiken, dan doe je dat dus via 1840!


Comments are closed.