VDGP

De PostNL klantenservice staat voor u klaar

Home  >>  Helpdesk en Servicedesk  >>  De PostNL klantenservice staat voor u klaar

PostNL contact klantenservice via telefoonnummer 0900-8044

Voor zowel particulieren als voor ondernemers is PostNL een belangrijk bedrag. Sinds jaar en dag verzorgt het op grote schaal de postbezorging in heel Nederland en ver erbuiten. Tegenwoordig werken postbezorgers van dinsdag tot en met zaterdag en worden pakketten 7 dagen per week bezorgd. Ze trachten om alle post en pakketten binnen 1 werkdag te bezorgen. Dankzij het handige track & trace systeem kunt u pakketjes via het internet op de voet volgen. Hebt u vragen aan de PostNL klantenservice over de status van een pakketje, de frankering of over een vacature? Dan krijgt u al snel te maken met een specifieke afdeling binnen hun bedrijf. Maar dat betekent dat u zich moet laten doorverbinden en dat u in de wacht komt te staan. Dat is een grote ergernis voor de consument. Maak daarom gebruik van ons telefoonnummer dat u op telefoongids.pro kunt vinden. Wat zijn de voordelen van ons eigen nummer? Ten eerste geven we u direct het juiste nummer van de PostNL klantenservice, ten tweede kunnen we u direct doorverbinden met de juiste afdeling en ten derde vindt u op de specifieke pagina over dit bedrijf allerlei nuttige informatie. Denk aan onder andere:

  • Het adres van het hoofdkantoor van PostNL,
  • De openingstijden van de PostNL klantenservice,
  • Diverse andere mogelijkheden om met PostNL in contact te komen.

Laat u direct doorverbinden met de PostNL klantenservice

Of u nu het nummer van de PostNL klantenservice wilt ontvangen van ons, of u liever direct laat doorverbinden, u betaalt altijd dezelfde kosten. Voor slechts 90 cent per minuut zal u snel de PostNL klantenservice kunnen bereiken. En u hoeft niet bang te zijn dat het een lang gesprek gaat worden want onze werknemers weten als geen ander hoe ze u accuraat en vlug van de juiste informatie moeten voorzien. Er zijn nogal wat redenen om de PostNL klantenservice te bellen. Misschien bent u een webwinkel begonnen en zoekt u een koeriersdienst die uw producten over de hele wereld kan bezorgen. Misschien is een belangrijke kaart of brief kapotgegaan tijdens bestelling en wilt u daar graag een klacht over indienen. U kunt op diverse manieren contact opnemen met de PostNL klantenservice. De meest voor de hand liggende methode is natuurlijk door gebruik te maken van ons telefoonnummer, dat is u nu hopelijk wel duidelijk. Maar u kunt hen tevens een e-mail sturen of een brief toesturen. De meest moderne optie die u hebt is door hen aan te spreken via de sociale media. Zo is PostNL lid van Twitter en Facebook en kunt u hen zowel een privébericht als een openbaar berichtje sturen.

Hebt u hier nog vragen over? U weet nu hoe u ons vlug kunt bereiken

De PostNL klantenservice probeert om al uw prangende vragen en kwesties zo spoedig mogelijk op te lossen. Of u nu vanuit zakelijk oogpunt met hen in contact wilt komen of omdat u een klacht hebt over uw postbode, bel gerust met de PostNL klantenservice. Zoals u op onze website kunt lezen zijn ze telefonisch bereikbaar op maandagen tot en met vrijdagen van 08:30 uur tot 20:00 uur en op zaterdagen van 09:00 uur tot 16:00 uur. Omdat we u graag van alle gemakken voorzien hebben we zowel het telefoonnummer voor particulieren als voor ondernemers op onze site vermeld. Natuurlijk is PostNL niet het enige bedrijf dat u in onze database kunt vinden. We bieden tevens de gegevens aan van onder andere verzekeraars, media en communicatiebedrijven en overheidsinstellingen. Hebt u een foutje gevonden op onze site? Laat het ons dan weten door het te beschrijven in een e-mail. Lees meer..


Comments are closed.